Poskytovatelem služeb je Kateřina Velcová, Mgr., IČ 87954877, poskytující služby na základě živnostenského listu vydaného Úřadem městské části Prahy 1, odbor živnostenský ze dne 25. 10. 2011, se sídlem provozovny U Nikolajky 1195/14, 150 00 Praha 5, dále jen „poskytovatel“.
Objednavatelem je fyzická nebo právnická osoba, která si u poskytovatele služby objedná elektronicky na internetové adrese www.spolukradosti.cz, písemně, telefonicky nebo jiným způsobem, dále jen „objednavatel“.
Poskytovatel plán akcí zveřejňuje na internetových stránkách www.spolukradosti.cz a prostřednictvím vybraných marketingových prostředků jako Google, Facebook, letáky, inzerce v tisku apod.
Nabídka kurzů a služeb informuje o tematickém zaměření jednotlivých kurzů a služeb, o jejich obsahu a struktuře, počtu účastníků, ceně a místě konání.
Poskytovatel může termíny vzdělávacích akcí v průběhu roku upravovat podle podmínek a provozních možností. Vzdělávací akce bude uspořádána, pokud počet přihlášených a platících účastníků dosáhne minimálního počtu, kdy minimální počet účastníků je různý dle druhu vzdělávací akce a místa konání.
Pro přihlášení lze ideálně využít rezervaci přímo v nabídce kurzu na stránkách www.spolukradosti.cz.
Další kontaktní údaje pro přihlášení, získání informací a zodpovězení Vašich dotazů jsou :
e-mail : info@spolukradosti.cz
doporučený dopis : Ateliér Spolu k radosti, U Nikolajky 14, 150 00 Praha 5
mobil : 777 135 798
Po objednání kurzu Vám přijde do 5-ti pracovních dnů e-mailem potvrzení o přijetí objednávky a výzva k uhrazení zálohy. V případě, že nemáte e-mailovou adresu, obdržíte potvrzení o přijetí objednávky jinou, předem dohodnutou, formou. Obsahem potvrzení objednávky je uvedení předmětu a rozsahu služby, cena a termín plnění služby.
Výzva k uhrazení zálohy obsahuje údaje k platbě, při platbě napište do zprávy pro příjemce jméno a příjmení a číslo objednávky jako variabilní symbol. Zálohu je nutné uhradit nejpozději do 5-ti pracovních dnů od potvrzení Vaší objednávky.
Místo na kurzu Vám bude rezervováno až po uhrazení zálohy. Při Vaší neúčasti na kurzu je záloha nevratná. Přihlášený může svoji zálohu, která by v případě neúčasti propadla, poskytnout někomu jinému, tzn. může za sebe poslat náhradníka.
Ve výjimečných případech, po dohodě, je možné zálohu použít na rezervaci jiného termínu.
Ceny kurzů a služeb jsou uvedeny u každého kurzu a služby samostatně, včetně rozdělení celkové ceny na zálohu a doplatek. Uvedená cena je konečná, je uvedena s DPH.
Cena poštovného a balného bude stanovena samostatně dle aktuálního ceníku poštovní a přepravních společností.
V ceně kurzu je zahrnuto poskytnutí pomůcek ke kreslení – tužky, barvy, papíry, potřebné předlohy, apod.
Jak výše uvedeno, zálohu je nutno uhradit do 5-ti pracovních dnů od potvrzení objednávky a je nevratná.
Doplatek je nutno uhradit tak, aby byl připsán na účet poskytovatele nejpozději 1 týden před zahájením kurzu.
Kurz je možné uhradit celkovou cenou, tzn. že objednavatel neplatí zálohu a doplatek, ale uhradí celkovou cenu do 5-ti pracovních dnů po potvrzení objednávky.
V případě náhlého onemocnění je třeba neúčast doložit kopií listu pracovní neschopnosti nebo lékařským potvrzením. V tomto případě lze jednat s poskytovatelem o náhradním termínu kurzu, případně o vrácení již přijaté platby.
Pokud přihlášený účastník ruší svoji účast na kurzu nebo se nedostaví na objednanou službu, je povinen uhradit storno poplatky :
- 30 a více dní před začátkem kurzu…………………… 300,- Kč za osobu
- 29 až 14 dní………………..storno poplatek 10% z ceny kurzu nebo služby
- 13 až 7 dní………………….storno poplatek 15% z ceny kurzu nebo služby
- 6 až 2 dny…………………..storno poplatek 30% z ceny kurzu nebo služby
- 1 den………………………..storno poplatek 50% z ceny kurzu nebo služby
- V den zahájení kurzu nebo realizace služby a v průběhu kurzu či služby činí storno poplatek 100% ceny kurzu nebo služby.
Zajistí-li si přihlášený účastník za sebe jiného účastníka, který nastoupí na kurz nebo čerpá službu místo původního účastníka, nevztahuje se k této změně žádný storno poplatek.
Zaplacením kurzovného nebo služby účastník potvrzuje svůj souhlas s výše uvedenými storno podmínkami.
Dojde-li ke zrušení kurzu ze strany poskytovatele, ať z důvodu přihlášení nízkého počtu osob nebo z vážných provozních důvodů, je poskytovatel povinen nabídnout náhradní řešení, především možnost navštěvovat kurz v jiném termínu nebo kurz s jiným zaměřením, případně jsou platby vraceny zpět na účet, ze kterého byly odeslány a to nejpozději do 5-ti pracovních dnů od oznámení o zrušení kurzu.
V souladu se zákonem č.101/2000 Sb. O ochraně osobních údajů, souhlasí objednavatel se zpracováním osobních údajů poskytovatelem, které mu byly poskytnuty v souvislosti s objednáním kurzu, a to za účelem zařazení do databáze poskytovatele a dalšího marketingového zpracování, zejména k zasílání obchodních sdělení.
Dne 25.5.2018 vstoupil v platnost nový zákon o ochraně osobních údajů, který v plném rozsahu nahrazuje zákon výše uvedený. Aplikace nových zásad při ochraně osobních údajů jsou rozvedeny samostatně v „Zásadách ochrany osobních údajů“, které naleznete zde na webových stránkách.
Na všechny kurzy a služby lze zakoupit Dárkový poukaz. Dárkový poukaz může mít více podob, například je možné na poukaz uvést přímo jméno obdarovaného a typ kurzu. Pokud necháte výběr kurzu na obdarovaném, pak je možné zhotovit poukaz jen v určité cenové výši. Dárkový poukaz lze vytvořit také na základě individuálního přání zákazníka. Tyto druhy poukazů mají platnost 6 měsíců ode dne vystavení. Nevyužitím dárkového poukazu (u všech typů) nelze uplatnit nárok na vrácení uhrazené částky a celá částka propadá.
Ostatní skutečnosti výslovně neupravené těmito Všeobecnými obchodními podmínkami se řídí zákonem č.89/2012 Sb.- Občanským zákoníkem a zákonem č.634/1992 Sb.-Zákonem o ochraně spotřebitele.
Účast na kurzech a čerpání služeb je ze strany objednavatelů dobrovolná a každý účastník zodpovídá sám za sebe. Všechny názory, rady a pokyny lektorů jsou pouze doporučení a účastníci se jimi řídí dle vlastního uvážení.
Přihlášením se na kurzy a objednáním služeb účastníci plně souhlasí s podmínkami, které výše uvedený poskytovatel uvádí v těchto Všeobecných obchodních podmínkách, jež jsou platné ode dne 1.října 2016.